Re: lug-bg: kernel-2.6.4 & HyperThreading

  • Subject: Re: lug-bg: kernel-2.6.4 & HyperThreading
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Jun 2004 18:21:43 +0300

On Fri, Jun 11, 2004 at 06:06:24PM +0300, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> Не съм съгласен. Hyperthreading може да ти донесе 15-25% по-добро
> бързодействие (естествено трябва да ползваш 2.6)

Според мен това много, ама много силно зависи от приложенията, които
вървят на машината, и от това точно колко често неща, които вървят на
различни "виртуални процесори", всъщност искат достъп до един и същи
ресурс.  В известен смисъл и двамата сте прави - за определени сценарии
:)

Поздрави,
Петър

--