Re: lug-bg: gcc str[i]=''; ?!.

  • Subject: Re: lug-bg: gcc str[i]=''; ?!.
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Jun 2004 18:45:50 +0300 (EEST)

Момчета / Група / хвърлихте ме в тъча , размазахте ме или както искате го наречете ;)

1.Много благодаря (!!!) за отговорите - аз вече имах 2 варианта що-годе да си свърша работа и без този "бъг", който съм използвал(явно), но видях и тук няколко решения :)

2.Неочаквах , че има толкова много програмисти в тази листа или по-скоро ще бъдат толокова активни ;).
Някой каза и че това е Линукс лист , ами съгласен съм :) Но аз лично знам само една м-листа и то незнам дали е още жива ... Приемам предложения ;)

3.Цялата история тръгна от това , че неисках

ctime() да ми връща и Деня от Седмицата , и Годината ..., за да мога да го вкарам както в sysloga , в sysloga - смешно нали , просто ми трябваше "малко" време да загрея, че сигурно има функция ,която дефакто записва подадената информация и дбавя времето според системното време , тази подадена информация , но карай :)) Просто apropos syslog , че даже можех и без него , защото се бях засилил man syslog :)

Такаа обаче както казах всичко почна от друг проблем , който обаче няма да засягам тук , защото може да ми се карате вече - става въпрос за ctime() , time_tm , struct tm ..., но ...

4.И това, което искам да Ви питам накрая ...

Много често виждах една книжка (в pdf формат беше) за системно програмиране на Линукс (на английски)... Имаше една Unix advanced programing , но немисля, че още съм за advanced ;)
Та интересуваме от личен опит да препоръчате някоя ;) ЧЕ напоследък все по-често ми се налага да правя програмки свързани със самата система - на мрежово ниво, периферия / комуникаиращи с нея и т.н / - системно програмиране имам предвид ;)

И аз съм си взел тази Б-ската книжка - зелената на Лилян Николов мисля беше автора , мога и да му бъркам името - да ме извини ;)

Но честно казано , когато отворя man syslog (примерно) доста по-трудничко се оправям , ако нямам и един пример - реално използване на syslog функциите ;) - openlog , etc. И затова мисля , че в една книга като търсената от мен ще има таквиа примери - доста :) Лично за мене прототипа на една функция не винаги е достатъчен , за да можеш да я използваш и то когато става въпрос за системно програмиране - мое мнение(мнеието на прохождащ програмист с някакви знания :)) ) ;)

5.Отново Благодаря за отговорите дотук и много благодаря за следващите ;)