Re: Re: lug-bg: Проблем с модулите :?

  • Subject: Re: Re: lug-bg: Проблем с модулите :?
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jul 2004 18:36:09 +0300 (EEST)

Забелязах , но това не ми се вижда просто (ей така да стане !!) - 1-во.
2-ро как е станало това ?
Отдавна ги компилирах тези ядра, преди две седмици (май) :?

пп: абе не че ставам параноик ,но все пак невиждам логична причина и се чудя възможно ли е (всъщност възможно е) някои да си е направил "майтапче" :? Макар че не е чак толкова просто да се влезе в линукс машина, при положение , че няма пуснати услуги / сървъри на рутера , а и на моята машина , която е зад рутерчето ми :?

А и .. , защо модулите на asla-та ми ги зарежда ок , всмисъл не ги търси при 2.6.7...-3 ?!. Нещо не се връзва :?

Само, ако желаеш / желаете:

cat dmesg.ERR | grep 'version magic' | less

ще видиш само въпросните грешки ;)
// може да има и по-интелигентенно решение :)