Re: lug-bg: apt + experimental :!

  • Subject: Re: lug-bg: apt + experimental :!
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jul 2004 19:27:11 +0300

On Wednesday 07 July 2004 04:18, Dimitar Tomow wrote:
> Здравейте и днес не спим - > не спя , може би за да се оправдя после "ее че
> то беше късно " :))

ама защо не си доспиваш първо, бре брате. теа грижи няма да избягат ;-)

> Добавих си като източник apt-proxy.sourceforge.net (ли беше) за
> apt-proxy-то , но там само max unstable 1.9.5, което има сериозен проблем с
> фотоните 2.3 :)) - phyton , макар и да имам 2.2 (май).

Леле ;-) В предното писмо ти бях привел пример как да добавиш experimental от
de.debian. Дори изплясках и едно apt-cache policy за да видиш таблицата на
версиите ;-)

> Както и да е , идеята е да си сложа 1.9.12 -> трябва ми experimental.
> Викам си ок , правя проверка дали е на мястото си ,както бях чел -> там е
>
> debian.ludost.net/debian/project/experimental/

На един ред пишеш:
deb http://debian.ludost.net/debian/ ../project/experimental main contrib
non-free
На втори ред пишеш (но може и без него):
deb-src http://debian.ludost.net/debian/ ../project/experimental main contrib
non-free

Кво стана: debian/ е главния дир на Архива, apt търси там да влиза в dists/ да
търси Suite, ние го вадиме от там с крачка назад и две напред ,
демек ../project/experimental , след което му казваме там да гледа за някои
Components (компонентите на български ако не е ясно ;-): и main и contrib и
non-free .. може и едно от тях.

> ок добавям си радостен реда
>
> deb http://debian.ludost.net/debian/projects/experimental main
> пищи - не е важно какво

Еми пищи щото няма projectSSSSSSSSSSSS на никой от сървърите по света ;-)

> deb http://debian.ludost.net/debian/projects experimental main
> щото пищеше за дист, ама пак пищи ...

все още няма projectSSSSSSSSSSSS ;-)

> викам си ясно -> гледам търся за 5 сек , че и по-малко бам един сорс лист
> пред мене колкото ... абе голямо нещо. гледам хората пишат така, променям
> според случея хост-а и:
>
> deb http://debian.ludost.net/debian ../projects/experimental main
> пак реве -> еми ще реве като постоянно слага едно dists в пътя ;) , защото
> и очаква такова.

отново, трябва да използваме единствено число на формата projects ;-)

> Ето я и грешката в последния случей /защо се спрях на него:
> 1.само така го гледам писано по sources.list на хората.
> 2.vasil.ludost.net/blog -> имаше нещо за деб пакетите и някакви сигнатури ,
> та човека беше добавял experimental в неговия си sources.list и беше
> показал как , т.е така като последния ми опит ;) , само че при него работи
> , при мене неще -> извод корупция :)) /

Мда, човека използва единствено число на формата projects ;-)

> -------------------- начало
> PC1:/# apt-get update
> Hit http://debian.ludost.net unstable/main Packages
> Hit http://debian.ludost.net unstable/main Release
> Hit http://debian.ludost.net unstable/non-US/main Packages
> Hit http://debian.ludost.net unstable/non-US/main Release
> Err http://debian.ludost.net ../projects/experimental/main Packages

пак ;-)

>   404 Not Found
> Ign http://debian.ludost.net ../projects/experimental/main Release
> Hit http://apt-proxy.sourceforge.net unstable/ Packages
> Ign http://apt-proxy.sourceforge.net unstable/ Release
> Failed to fetch
> http://debian.ludost.net/debian/dists/../projects/experimental/main/binary-
>i386/Packages.gz  404 Not Found Reading Package Lists... Done

мдааа, страшно щеше да бъде ако го намира ;-)

> W: Couldn't stat source package list http://debian.ludost.net
> ../projects/experimental/main Packages
> (/var/lib/apt/lists/debian.ludost.net_debian_dists_.._projects_experimental
>_main_binary-i386_Packages) - stat (2 No such file or directory) W: You may
> want to run apt-get update to correct these problems
> E: Some index files failed to download, they have been ignored, or old ones
> used instead. PC1:/#
> ------------------------край

добре е да се чете изхода на оплакванията ;-)

> Ами това е , незнам ... идеята ми е , че ще погледна man , но въпроса е как
> мога да му задам статичен http адрес , т.е кажа ли му
>
> deb http://host/here/abe/here/be

deb http://host/here/abe/here/be ./
Ако Packages|Sources.gz се намира в горния url/дир.

> дърпа си packages.gz и готово :)
>
> пробвах директно така, но уви :(
>
> deb http://debian.ludost.net/debian/projects/experimental/main
>
> все реве за тоя dist(s)

не dist(s) , гърбиш се с project(s) ;-)

> пп1: гледах дебиан-боок -> ами стандартното решение -> н3 , което съм дал
> по-горе, само че неработи.

може би да, може би не. зависи кой как седи и как чете ;-)
демек, криво седи, право чети ;-)

> пп2: в дебиан-боок-а има не малко неща неща , които не са проверени че
> работят , просто напоследък ми прави впечатление , така де като ти се случи
> 2-3 пъти да ти потрябва нещо и то ъ-ъ , като четеш документация , и то се
> окаже , че е друго ядче и т.н -> да си кажа само по-важното: Констатирам
> положението, изразявайки личното си мнение. ;)

ами нещата се променят и не винаги документацията следва буквално всичко... ще
дойде време и да поправяш ;-) Не е лошичко да се поровиш в sources.list(5)

> пп3: забравих го но имаше :( А да търсих в гоогъл без успех засега ..., май
> това беше
>
> ААА ! ДА ! СЕТИХ  СЕ ! :)) ОЛЕ ...
> Може би ще кажете , че за един пакет три тона писания , вземи си го дръпни
> - ами точно за тоя пакет проблема е никакъв и все пак трябва да стане-> да
> е възможно (все пак не е кой знае какво -> още един ред в soureces.list) да
> се добави experimental от debian.ludost.net (охх да се оплача от толкова
> писане на ludost.net вече почвам да си го повтарям на ум - направо си е
> лудост :(( ).

Ето ти моя сегашен списък с източници:
http://danchev.fccf.net/files/debian/etc/apt/sources.list
Ама първо го прочети, и коментарите "да". А такъф ;-)

> Това е. Благодаря Ви много предварително и извиенте за тормоза...

Ами, кхм... просто си доспивай редовно ;-)

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB