Re: Re: lug-bg: apt + experimental :!

  • Subject: Re: Re: lug-bg: apt + experimental :!
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jul 2004 20:13:28 +0300 (EEST)

 Ами трябва , но и аз ли знам защо ;) Днес вече няма начин ;) След като посрещнах сутринта - аз си лягах , а другите ставаха , значи ...
А иначе по късни часове е 'гот' - едно осамотяване / оединение / съсредоточаване :D

 >Леле ;-) В предното писмо ти бях привел пример как да добавиш experimental от
 >de.debian. Дори изплясках и едно apt-cache policy за да видиш таблицата на
 >версиите ;-)

Да това твойто го видях , аз се "консултирах" и с man , и с debian book още , но гледай сега по-надолу ...

  Еми аз нарочно снощи СИ СПОМНЯМ МНОГО ЯСНО тръгнах да пиша project и се замислих мн.ч или не и погледнах debian.ludost.net - видях ,че е единствено и си пиша , но явно по инерция някак си съм го написал ssssss :|

 >все още няма projectSSSSSSSSSSSS ;-)

 >отново, трябва да използваме единствено число на формата projects ;-)

 >Мда, човека използва единствено число на формата projects ;-)

Извода си ми е правилен -> корупция е :-)

> [...]
 >
 >deb http://host/here/abe/here/be ./
 >Ако Packages|Sources.gz се намира в горния url/дир.

 >не dist(s) , гърбиш се с project(s) ;-)

 >може би да, може би не. зависи кой как седи и как чете ;-)
 >демек, криво седи, право чети ;-)

 >ами нещата се променят и не винаги документацията следва буквално всичко... ще
 >дойде време и да поправяш ;-) Не е лошичко да се поровиш в sources.list(5)

 >Ето ти моя сегашен списък с източници:
 >http://danchev.fccf.net/files/debian/etc/apt/sources.list
 >Ама първо го прочети, и коментарите "да". А такъф ;-)

 >Ами, кхм... просто си доспивай редовно ;-)

пп: в крайна сметка мислех днес най-сетне да довърша историята с apt-proxy, но ядрото нещо ми се шашна.

Но въпреки това и още вчера (всъщност днес , но сутритна :D) за опит пуснах apt-proxy 1.9.12 ми даде един warning ..., трябва да добавя и backports / snapshots.

Трябва да се сетя и каква беше разликта м/у двете.
Според това, което си спомням ми трябват backports , освен ако - щото май ; snapshots е същото , значи все тая кое :)

Трябва ми по-стара версия на ... python2.3-twisted (>= 1.0.0) и < 1.3.0 ;) A имам stable/testing/unstable/experimental , но няма друга версия , совен сегашната ми 1.3.0 :?

Много ТИ Благодаря за отговорите ! ;)
Ако мога аз да ти помогна с нещо :))