Re: lug-bg: apt + experimental :!

  • Subject: Re: lug-bg: apt + experimental :!
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jul 2004 04:32:38 +0300 (EEST)

 >----------------------------------
 >

 >Здравейте и днес не спим - > не спя , може би за да се оправдя после "ее че то беше късно " :))
 >
 >Добавих си като източник apt-proxy.sourceforge.net (ли беше) за apt-proxy-то , но там само max unstable 1.9.5, което има сериозен проблем с фотоните 2.3 :)) - phyton , макар и да имам 2.2 (май).
 >
 >Както и да е , идеята е да си сложа 1.9.12 -> трябва ми experimental.
 >Викам си ок , правя проверка дали е на мястото си ,както бях чел -> там е
 >
 >debian.ludost.net/debian/project/experimental/
 >
 >ок добавям си радостен реда

> [...]

така оказа се , че хората пишат ftp:// , а не http://, оказа се , че

deb ftp://debian.ludost.net/debian ../project/experimental main
deb http://debian.ludost.net/debian ../project/experimental main

са съвсем различни неща , ако може някой да ми обясни защо :?

рабирам това да беше bg.debian.org

ftp://bg.debian.org == http://ftp.bg.debian.org/...

, ама не е :?

пп: пфу малко смених лудоста с дебиан и бг , което също вече почва да ми се събра множко като писане ::|

пп2: е вече ми се спи (лека нощ) само да изтествам apt-proxy-то.
мислих си , че сте нощни птици ,но кой ли си проверява пощата в 4:30ам, освен мен.

пп3: извинете , че май го избих на блог.