lug-bg: apt + experimental :!

  • Subject: lug-bg: apt + experimental :!
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jul 2004 04:18:01 +0300 (EEST)

Здравейте и днес не спим - > не спя , може би за да се оправдя после "ее че то беше късно " :))

Добавих си като източник apt-proxy.sourceforge.net (ли беше) за apt-proxy-то , но там само max unstable 1.9.5, което има сериозен проблем с фотоните 2.3 :)) - phyton , макар и да имам 2.2 (май).

Както и да е , идеята е да си сложа 1.9.12 -> трябва ми experimental.
Викам си ок , правя проверка дали е на мястото си ,както бях чел -> там е

debian.ludost.net/debian/project/experimental/

ок добавям си радостен реда

deb http://debian.ludost.net/debian/projects/experimental main
пищи - не е важно какво

deb http://debian.ludost.net/debian/projects experimental main
щото пищеше за дист, ама пак пищи ...

викам си ясно -> гледам търся за 5 сек , че и по-малко бам един сорс лист пред мене колкото ... абе голямо нещо. гледам хората пишат така, променям според случея хост-а и:

deb http://debian.ludost.net/debian ../projects/experimental main
пак реве -> еми ще реве като постоянно слага едно dists в пътя ;) , защото и очаква такова.

Ето я и грешката в последния случей /защо се спрях на него:
1.само така го гледам писано по sources.list на хората.
2.vasil.ludost.net/blog -> имаше нещо за деб пакетите и някакви сигнатури , та човека беше добавял experimental в неговия си sources.list и беше показал как , т.е така като последния ми опит ;) , само че при него работи , при мене неще -> извод корупция :)) /

-------------------- начало
PC1:/# apt-get update
Hit http://debian.ludost.net unstable/main Packages
Hit http://debian.ludost.net unstable/main Release
Hit http://debian.ludost.net unstable/non-US/main Packages
Hit http://debian.ludost.net unstable/non-US/main Release
Err http://debian.ludost.net ../projects/experimental/main Packages
  404 Not Found
Ign http://debian.ludost.net ../projects/experimental/main Release
Hit http://apt-proxy.sourceforge.net unstable/ Packages
Ign http://apt-proxy.sourceforge.net unstable/ Release
Failed to fetch http://debian.ludost.net/debian/dists/../projects/experimental/main/binary-i386/Packages.gz  404 Not Found
Reading Package Lists... Done
W: Couldn't stat source package list http://debian.ludost.net ../projects/experimental/main Packages (/var/lib/apt/lists/debian.ludost.net_debian_dists_.._projects_experimental_main_binary-i386_Packages) - stat (2 No such file or directory)
W: You may want to run apt-get update to correct these problems
E: Some index files failed to download, they have been ignored, or old ones used instead.
PC1:/#
------------------------край

Ами това е , незнам ... идеята ми е , че ще погледна man , но въпроса е как мога да му задам статичен http адрес , т.е кажа ли му

deb http://host/here/abe/here/be

дърпа си packages.gz и готово :)

пробвах директно така, но уви :(

deb http://debian.ludost.net/debian/projects/experimental/main

все реве за тоя dist(s)

пп1: гледах дебиан-боок -> ами стандартното решение -> н3 , което съм дал по-горе, само че неработи.

пп2: в дебиан-боок-а има не малко неща неща , които не са проверени че работят , просто напоследък ми прави впечатление , така де като ти се случи 2-3 пъти да ти потрябва нещо и то ъ-ъ , като четеш документация , и то се окаже , че е друго ядче и т.н -> да си кажа само по-важното:
Констатирам положението, изразявайки личното си мнение. ;)

пп3: забравих го но имаше :( А да търсих в гоогъл без успех засега ..., май това беше

ААА ! ДА ! СЕТИХ  СЕ ! :)) ОЛЕ ...
Може би ще кажете , че за един пакет три тона писания , вземи си го дръпни - ами точно за тоя пакет проблема е никакъв и все пак трябва да стане-> да е възможно (все пак не е кой знае какво -> още един ред в soureces.list) да се добави experimental от debian.ludost.net
(охх да се оплача от толкова писане на ludost.net вече почвам да си го повтарям на ум - направо си е лудост :(( ).

Това е. Благодаря Ви много предварително и извиенте за тормоза...