lug-bg: Debian 3.0r2 + LSI MegaRAID 320-1

  • Subject: lug-bg: Debian 3.0r2 + LSI MegaRAID 320-1
  • From: Zhivko Zhelezov <zhivko@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Jul 2004 09:13:08 +0300

Здравей листа,
... 2-3 дни се боря с един проблем, който без нови идеи едва ли ще падне.
-----
Трябва да инсталирам server машина ( основно за DB Sybase ) и съм избрал да е с Debian 3.0 r2. Това което не ми се отдава е да накарам инсталатора да разпознае SCSI адаптера, а той е
LSI MegaRAID 320-1 ... на него са закачени в RAID 5 общо 4x36 GB .
2xCPU 2.8
-----
това до което достигнах е, че този адаптер се обслужва от:
1. sd_mod.o   ( upper level )
2. scsi_mod.o ( mid level )
3. megaraid.o ( low level )
и търся начин да накарам инсталатора да го разпознае ?!

( успях да инсталирам Fedora 1 без проблем на тая машина и от там видях че ползва тия модули, а също и Tilix 0.3, но той пък когато го boot-на от CD е OK, а като го прехвърля на HDD не boot-ва
няма initrd с megaraid.o и за мен това е причината ?! )
-----
Моля ако някой може да ми подскаже ( дори и някаква GENERAL процедура ) която да вразуми инсталатора на Debian. Мисля че заклинание от вида ... kernel /vmlinuz megaraid=???? , ще свърши работа, но за мен е загадка какво точно трябва да стои там ;)

Благодаря Ви предварително
----
zhivko@xxxxxxxxxxxxxxx
icq: 73918415