Re: lug-bg: freebsd

  • Subject: Re: lug-bg: freebsd
  • From: Todor RADIONOV <radionov@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jul 2004 17:34:25 +0300

Hello mano,

mpc> Sorry che pisha tuk no mi e speshno.
mpc> Ot niakolko dni edno freebsd mi se shashka i ne moga da razbera zashto go
mpc> pravi.
mpc> Problema e che prez 1-2 minuti si zatvaria vsichki napraveni kym i ot nego
mpc> vryzki.

mpc> Kato pravia ssh kym nego i si bachkam neshto vytre i izvendyj
mpc> Connection reset by peer i mi zatvaria sesiata.

mpc> Syshtoto stava i ako ot bsd-to sym se ssh-nal kym druga mashina.
mpc> V logovete ne pishe nishto drugo osven syshtoto t.e. Connection reset by
mpc> peer.

mpc> Puskam ping do niakyde ot mashinata i ot vreme na vreme pisna spira za 1-2
mpc> sekundi i posle prodyljava.

mpc> Tegla si poshtata i izvednyj spira i ne moje da prodylji poveche.

mpc> Niakoi ima li idei ?

Подобен на твоя случай имах преди седмица заради лан карта, и както и
при теб режеше всяка активна конекция. През това време се двуумях
между карта и switch.

99% е хардуер

Успех

--