Re: lug-bg: PPPoE + MSCHAPv2

  • Subject: Re: lug-bg: PPPoE + MSCHAPv2
  • From: kopy@xxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Jul 2004 17:41:54 +0300

В крайна сметка сещате ли се за още нещо... :) Защото аз не се сещам аз абсолютно нищо. Вече 2 седмици нямам Интернет под Линукс-а и това е много кофти. Ако изкочи нещо моля пишете. Благодаря ви предварително!

Това писмо е изпратено от  www.mail.bg

Безплатният адрес в mail.bg предлага:
- Силна АнтиСПАМ защита
- 12MB място за поща