Re: lug-bg: компилиране на ядрото; версия на пакета kernel-headers-?.?.?-????-?.tgz

  • Subject: Re: lug-bg: компилиране на ядрото; версия на пакета kernel-headers-?.?.?-????-?.tgz
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Jul 2004 03:26:35 +0300

Валентин Стойков wrote:
> Положението е следното: инсталирам Slackware 10.0 с ядро 2.4.x. После искам да
> си компилирам ново ядро 2.6.7 и да го инсталирам. Какво да правя с пакета
> kernel-headers-2.4.x-i386-1.tgz? Да го деинсталирам  и да инсталирам на

Не го пипай.

> негово място хедърите на новото ядро? Имам пакет с хедърите от новото ядро,
> но ако нямам? Как от сорса да измъкна хедърите? Има ли някакъв стандартен

не можеш да измъкнеш от source почистени хедъри, с който да работят user
space програмите. Потърси за пакета glibc-kernel-headers във rpm базирана
дистрибуция.

http://www.linuxmafia.com/faq/Kernel/usr-src-linux-symlink.html

> Това е от README-то на ядрото.
>
> В директорията /usr/src/linux нямаше нищо. Старите хедъри са
> в /usr/include/linux/ и затова пренебрегнах това (инсталирах пакета със сорса
> на новото ядро и то се оказа на /usr/src/linux-2.6.7 и имаше симвона връзка
> linux -> linux-2.6.7).

glibc и всички програми са ти компилирани с хедърите от 2.4. Не слагат 2.6
kernel headers.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/