Re: lug-bg: debian menu system + new kde

  • Subject: Re: lug-bg: debian menu system + new kde
  • From: Iassen Pramatarov <turin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jul 2004 09:35:59 +0300

На Thu, 22 Jul 2004 02:36:44 +0300 (EEST) Dimitar Tomow написа:

>Да точно така - правилно си ме разбрал .! (очудващо е поради добрия ми
[...]
>Това , за което пиша освен да ти отговоря е , че едно от нещата
>останали в това "старо " меню е Crossover , който ДЕинсталирах !
[...]
>/usr/share/applnk , там има обаче и линкове за неща, които дефакто си
>присъстват в системата - примерно abiword , raptor (игричка е това) и

 точно сега не мога да ти отговоря за начина, по който КДЕ си прави
менютта... всъщност и не ми е познат ;)

 Идеята ми е, че има възможност всъщност проблемът да ти е в КДЕ, което
си инсталирал от изходен код, а съвсем не в Дебиан. Дебиан меню
системата има малко общо с менюто на КДЕ и Гном примерно. Всмисъл има
общо, естествено, но нищо пряко, мисля.
 Новите КДЕ-та използват записи от дебиан-менюто, но обратното не е
вярно.

--
| Iassen Pramatarov  | Free Software Asociation - Bulgaria
| aka Turin Turambar | http://fsa-bg.org
zcat /boot/vmlinuz > /dev/audio