Re: lug-bg: debian menu system + new kde

  • Subject: Re: lug-bg: debian menu system + new kde
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jul 2004 20:31:02 +0300 (EEST)

Ммм ... грешиш ...
Докато на всички останали потребители , освен проблемня се оправи всичко ок и си сочат към /opt/kde323/share/applications/ (za kde3.2.3 , za kde3.3beta1 , e /opt/kde330/ ), на моя юзер му сочат към и пищи , че ги няма (защото дефакто ги няма):

пример с konsole:

Service '/usr/share/applications/kde/konsole.desktop' is malformatted.

Мдааа , т.е нещо някъде се пази и се указва за този потребител , но къде , как и защо .. И как за бога е станло това указване и запазване , все пак е трябвало предполагам аз да кажа запази ми така менюто - примерно ;) И аз вече незнам ... , но знам че звучи глупаво , за да си оправя проблема да преинсталирам - всмисъл такъв то тоя проблем няма оправия ... е*ати ...  Иначе определено няма да преинсталирам заради това , макар и да е доста дразнещо :((

Дебианци - помоагайте бе хора :| Благодаря предварително ...

пс: не че е болка за умиране ... ,ама е точно едно такова малко проблемче , колкото да те човърка гадно ... ghhrrr

пс2: има ли файлове като ~/bashrc и за X :?, освен xinitrc ...
Всмисъл потребителски файлове определящи/влиаещи в/у сесията на Х :?
10х ;)