Re: lug-bg: Debian GNU/kFreeBSD

  • Subject: Re: lug-bg: Debian GNU/kFreeBSD
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Jul 2004 00:37:52 +0300

On Thu, Jul 22, 2004 at 07:25:24PM +0300, George Danchev wrote:
> On Thursday 22 July 2004 09:43, Peter Pentchev wrote:
[snip]

> Абсолютно съм съгласен с подобни начинания.

Абе аз тъп ли съм или к'во...  Какво съм тръгнал да защищавам идеята за
това FreeBSD source да може да се компилира с нещо различно от GCC, като
че ли никога не съм знаел какво е било първоначалното предназначение на
BSD, което още си личи и от името му :)  Като ще се пише код, който след
това да може да бъде използван от други хора, определено има идея в това
този код да може да се компилира и с други компилатори - както на мен ми
се случва вече няколко пъти, примерно портване на getopt(3) за MS C/C++
или на heapsort(3) за Linux и Borland C++ (това последното беше малко
сложно, но изпълнимо все пак).

> Но наистина няма да е зле и малко повечко контрибутори да има за други
> свободни компили като tendra, което хич не е лесно разбира се...
> многоцелеви компили се правят много трудно и с цената на много време.

Мда, Jeroen Ruigrok van der Werven (ако си спомням правилно... гррр.. за
asmodai@xxxxxxxxxxx става дума де :))) в един момент съвсем сериозно си
се беше заел с дооправяне на FreeBSD source tree за TenDRA; май беше
станал и един от разработчиците на TenDRA точно с тази цел.
[clickety-click] яяяяяяя, наистина съм му уцелил името... да се чуди
човек за какво ми е да си пълня главата с такива глупави подробности,
като винаги мога да направя един finger asmodai@xxxxxxxxxxx и всичко да
е ясно..  Но идеята беше, че, да, има и такива хора, и те отделят време,
и като че ли има смисъл :)

Поздрави,
Петър

--