Re: lug-bg: от коя дистрибуция на Дебиан ми е пакета

  • Subject: Re: lug-bg: от коя дистрибуция на Дебиан ми е пакета
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Aug 2004 12:57:14 +0300

On Monday 16 August 2004 09:40, Andrei Boyanov wrote:
> George Danchev wrote:
> [...]
>
> То принципно инфото може да се вземе от инсталираната версия (от
> /var/lib/dpkg/status) + търсене в списъците на apt

да инсталираната версия я има там, но списъците на apt се обновяват и може да
се окаже, че даден пакет е минал в друг Suite, а ти си го бил инсталирал
преди това от друг.

> (/var/cache/apt/lists). Ама питах дали има утилка, която го прави това.

обновява се след apt-get update

> Цветан Ценкин ме светна по въпроса, благодаря му за което :
>
> apt-show-versions (има отделен деб пакет)
>
> Точно за такива случай е създадено и върши идеална работа. Без параметри
> дава списък на всички инсталирани пакети с инфо дали са ъп ту дейт и от
> къде са се взели.

Т.е. да разбирам, че в  /var/cache/apt-show-versions/apackages
се кешва инфо за това от кой Suite е дошла дадена версия.
Щото /var/lib/apt/lists/* има инфо за Suite, но той се актуализира след
момента с apt-get update и инфото в кой Suite се намира пакета вече може да е
друго. Хм, знаех за apt-show-versions, ама не се сетих за кеша му, пък и още
не съм се убедил дали наистина там ще остане инфо след apt-show-versions -i
от кой suite е била дръпната и инсталирана дадена версия на пакет, която към
момента може и да е изпаднала от всички suite's. Може и така да става
наистина... ще се следиме.

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB