Re: lug-bg: 2 isp-та и 2 локални мрежи на един интерфеис

  • Subject: Re: lug-bg: 2 isp-та и 2 локални мрежи на един интерфеис
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Sep 2004 10:07:40 +0300

На чт, 2004-09-23 в 09:52, SleepLess записа:
> Привет на всички
> имам следния проблем
> ----------
> isp1 на eth0 dhcp кабелен модем
> ----------
> на eth1 2 ip-та  10.255.0.1 и 192.168.0.1
> интерфейса е към switch с две мрежи
> 10.255.0.0/16 192.168.0.0/16
> разделени съответно за линукс и вин машини
> ----------
> isp2 на eth2 статично ип oт вътрешна мрежа на втория провидер
> с ip 192.168.3.64 и gw 192.168.3.1
> целта е дадени ip-та от линукс мрежата 10.255.0.0/16 да рутират
> [...]
Отдели си малко време, и се зарови назад в архивите, там има отговор на
въпроса ти... Накратко мога да ти кажа, че става с нещо като

ip rule add src net1 table 3
ip rule add src net2 table 4
ip route add default via net1-gw table 3 src net1-src
ip route add default via net2-gw table 3 src net2-src

Какво правят тези команди си пише в reference на ip, погледни го.