Re: lug-bg: qmail catch sended mail

  • Subject: Re: lug-bg: qmail catch sended mail
  • From: ianchov@xxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Sep 2004 14:11:42 +0300

Не не си ме разбрал - това, което си описал го знам.
Но ето кое не знам - искам писмата ОТ даден потребител да се изпращат нормално +
да се препращат до друг потребител.
Тоест аз вече съм направил обратната връзка - писмата ЗА този потребител отиват
при него но и отиват при друг потребител

Познай цената и спечели
• Апрат BENQ C35
• MP3 Player CREATIVE
• Принтер HP DeskJet