Re: lug-bg: Здравейте LUG-BG

  • Subject: Re: lug-bg: Здравейте LUG-BG
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Sep 2004 01:07:37 +0300

На ср, 2004-09-29 в 20:39, Peter StJ записа:
> За хората които се притесняват за очите си:
> Купувате си едно 30 инчово LCD ( това на Apple съм си харесал аз )  (
> предполага се че имате подходяща видео карта. ) инсталирате си го на
> стената над леглото лягате пускате го само в конзола ( telinit 3 )
> четете документацията онлайн :) с lynx. Много щади очите. гледаш от
> далечко гледаш бяло на черно.. супер е:)  Може и седнали но има
> вероятност да ви се измори гърба. За това легнали.
>
> Успех с учението.

Много по-добре е да се вземе един евтин лазерен принтер на старо (аз
имам един laserjet 4, дето с тонера му досега съм изпечатал поне 3000
страници, и не ме е наругал), и да се печата, като се минава към
по-малки шрифтове. Нищо не може да замести излягането в леглото с
някаква хартия (за четене де :) ).

Другото за кратки документации е четене, на нормален lcd монитор, със
свястна тема - светлосиво на тъмносив фон
(http://vasil.ludost.net/scr_dark.jpg).