Re: lug-bg: Здравейте LUG-BG

  • Subject: Re: lug-bg: Здравейте LUG-BG
  • From: Peter StJ <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Sep 2004 20:39:21 +0300

За хората които се притесняват за очите си:
Купувате си едно 30 инчово LCD ( това на Apple съм си харесал аз )  ( предполага се че имате подходяща видео карта. ) инсталирате си го на стената над леглото лягате пускате го само в конзола ( telinit 3 )  четете документацията онлайн :) с lynx. Много щади очите. гледаш от далечко гледаш бяло на черно.. супер е:)  Може и седнали но има вероятност да ви се измори гърба. За това легнали.

Успех с учението.

Petyr