Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol

  • Subject: Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol
  • From: Peter StJ <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Sep 2004 20:26:49 +0300

Ще изкажа едно смело предположение, смело не защото не се случва често така а защото не познавам системата за управление на пакетите на Debian

Накратко - това се случва когато библиотечките са леееко несъвметими. Пример: опит да се пусне epiphany билднато с 2.6 серията на новоинсталирана 2.8 - всичко работи то момента в който опиташ да Open  нещо си:)
В този случай ми прилича на това glib да не се разбира с gtk+. Една пакетна система би следвало да се грижи за тези неща. Ако случайно се знае че са несъвметими де:) Може би ъпдейт на glib? Но ако на всички системи версиите съвпадат...
Какво може да е станало още. Например някъде да има още едничка gdk_*.so - пак не знам дали е възможно пакетната система да го допусне но е вариант. Ако си прав че LD_LIBRARY_PATH има предимство пред стандартните пътища то зачи когато си с тази променлива ld рови именно където трябва а когато си без - рови по друга :) ( типичния пример е инсталирани няколко версии на мозила или гном на нестандартни места ( /opt/gnome2.x ) )
Като за финал - явно слагаш най най най новите неща ( преди седмица ъпдейтнах gtk+ беше на версия 2.4.9 :))  )  - Ъпдейтвай всичко ( вероятно и сам си се сетил ама.. да кажа по добре )

Накрая само да кажа че ако съм казал някакви феноменални глупости е заради 39 градусовата температура и по малко заради други причини:)

поздрави

Petyr