Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol

  • Subject: Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Sep 2004 14:39:21 +0300

On Thursday 30 September 2004 14:19, George Danchev wrote:
> On Thursday 30 September 2004 12:44, peyo wrote:
> --cut--

> Хубаво, че тези изключихме ;-)

 не е много, но пак е нещо:)

> интересно от къде се появи пък mprotect(), тогава PROT_WRITE става успешно
> PROT_EXEC (връща 0), като оставя тази памет вече като не-readable и
> не-writeable, а само изпълнима ;-/

Те за т'ва и а говоря:(
(ама според мен става read/exec)

>  и тук пък writev()...
>
> Може ли да ни кажеш какъв кернел ползваш, версия, секюрити опции нещо ?

2.4.26 - 6 кхм...с дебиански кръпки
и никакви секюрити опции. Каквото и да значи това:)

> а какво откриваш ?

Че debug за ДОС беше чудна и нещата тогава бяха по-прости:)
Шегичка ей! Да не ме заплюете сега:)

Открих, че е компилирано(gtk-immodules....) без дебъг символи и ще трябва да
отделя повече свободно време за да се занимая с това.

Все пак се надявам (искрено) да изскочи по-човешко решение.

Така и така се заговорихме за gdb...  понеже не съм много наясно с
"фийчърсите" му, мога ли с него да деасемблирам?
Че търсих, ама не намерих:(

Много ми се иска да видя кое е това с mprotect-ите и какава ли чудна мазаница
го предизвиква?

Хммм.... възможно ли е, нещо някъде да използва  памет и да е пропуснало да си
признае, че я използва? Как мислиш?

--
---
"Времето е еднопосочно.