Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol

  • Subject: Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Sep 2004 15:10:47 +0300

On Thu, Sep 30, 2004 at 02:39:21PM +0300, peyo wrote:
> [...]
[snip]

> Че debug за ДОС беше чудна и нещата тогава бяха по-прости:)
> Шегичка ей! Да не ме заплюете сега:)
>
> Открих, че е компилирано(gtk-immodules....) без дебъг символи и ще трябва да
> отделя повече свободно време за да се занимая с това.
>
> Все пак се надявам (искрено) да изскочи по-човешко решение.
>
> Така и така се заговорихме за gdb...  понеже не съм много наясно с
> "фийчърсите" му, мога ли с него да деасемблирам?
> Че търсих, ама не намерих:(

Можеш, командата се казва disassemble :)  Можеш да я намериш в 'help
data', защото все пак е команда за разглеждане на данни (и кодът се брои
за данни в определен смисъл).  Приема или един параметър - адрес или име
на функция или нещо такова, като деасемблира цялата функция, която го
съдържа - или два параметъра, начален и краен адрес.  За повече
информация - 'help data', 'help disassemble'.

> Много ми се иска да видя кое е това с mprotect-ите и какава ли чудна мазаница
> го предизвиква?

В такъв случай ще трябва да дебъгваш не gtk-immodules, ами по-скоро
runtime loader-а, /lib/ld-linux.so...  Това може да е по-трудно :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx