lug-bg: X Resolution Switch Problem

  • Subject: lug-bg: X Resolution Switch Problem
  • From: Dimitar Tomow <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Oct 2004 21:13:54 +0300 (EEST)

Здравейте , за втори път пиша за такъв проблем , мислех , че съм го оправил, но уви не :(

Става въпрос за следното:

При пускане на OpenGL игра монитора се превключва на даден режим , но вместо на изисквания се превключва на някакво ненормално голяма и не че монитора ми (Compaq P700) не я поддържа, но картината е страшно разбъркана, на черти и т.н. .

пример от днес:

attached file SOFLOG:

Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480

X/Монитора превключи на 1280x960 @ 60.2kHz / 60Hz с ужасна картина - все едно взимата картината и я режете като за пъзел парчета и го разбърквате.

Имах само в Screen Layout 1 Mode -> 1024х768,но четох че трябва да се добавят допулнителни , за да може да се превключва на тях , примерно ако искаме да може 640х480 , трябва да го има и редът ми беше:

Modes "1600x1200" "1280x1024" "1024x768@100" "800x600@100" "640x480@100"

След последните ми опит (днес) е така:

attached file XF86Config-4:
Modes "1600x1200" "1280x1024" "1280x960" "1024x768@100" "800x600@100" "800x600" "640x480@100" "640x480"

UT2004 си работи , frozen-bubble също / ползвам я да си тествам само/
Но примерно SOF /LukiSoftware ми прави този номер :? И номера е наистина странен / интересен :(

Ползвам fglrx-3.11.
(debian unstable) XFree-4 version: 4.3.0.dfsg.1-7

Прилагам:
/etc/X11/XF86Config-4
./sof &> ~/SOFLOG

http://www.atol.bg - Намери бившите си съученици и стари приятели !