Re: lug-bg: Re: Re: lug-bg: Проблем с Линукс в Уиндоуска мрежа

  • Subject: Re: lug-bg: Re: Re: lug-bg: Проблем с Линукс в Уиндоуска мрежа
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 08 Oct 2004 12:36:45 +0300

На пт, 2004-10-08 в 12:08, George Danchev записа:
> On Friday 08 October 2004 10:54, Dean Stoeff wrote:
> --cut--
>
>  Човека каза, че той  използва линукса за неговите десктоп цели, а щом той
> може, другите защо да не могат ...
>  Това кой с какво може да е оправя мнооого зависи от това какви са
> потребителите и какви приложения използват, ама много... и съвсем не е
> истина, че работата с нещо Юниксоподобно не може да изглежда като clicking
> под виндовса, никакъв проблем, дори може да е пъти по-надеждно, но пак да
> кажа зависи от потребителите и приложенията. Виндовса обаче поне за сега не
> [...]
Само малка коренция, по принцип HA може да се постигне със всичко,
въпрос на хардуер е :), т.е. идеята на HA е защита от скапване на един
компонент чрез дублиране и чрез осигуряване на fail-over. Това може и с
dos да се направи, ако се допипне софтуера (например почти съм сигурен,
че heartbeat може да се компиляса под windows :) ), сега колко ще
fail-ва напред-назад си е един отделен въпрос... :)