Re: lug-bg: PKI

  • Subject: Re: lug-bg: PKI
  • From: Dimitar Vasilev <dimitar.vassilev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Oct 2004 12:51:29 +0200

Привет отново!
Накратко задачата ми се състои в проверка на възможностите за
криптиране на пощи и дискове под комерсиален и отворен код.
Проверих БИА и Банксервиз - подържат RSA и дават софтуер тяхна
разработка за генериране на ключове и криптиране. Информационно ще ги
питам тази седмица.
Ще може ли да ме насочете към документи за генериране на собствени
сертификати на смарт карти?  Видях процедурите на
http://georgi.unixsol.org/texts/stampit-howto.txt,
чета http://www.opensc.org/files/doc/opensc.html и ровя в
http://www.google.com/search?q=generating+x.509%2B+smart+cards&sourceid=firefox&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8.

Абстрактно си представям процедурата за генериране на саморъчни x.509
подписи така:
1. монтираме смарт картата като файлова система
2. Генериране на сертификата върху картата.
3. Хакаме четеца и се кефим

Благодаря предварително! Напитките са от мене.
На 22.10 и 24.10 може да се видим в рамките на OpenFest, ако разбера
овреме какво става с *BSD частта.
С уважение,
Димитър Василев

On Tue, 21 Sep 2004 13:38:19 +0300, Vesselin Kolev
<vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> [...]
> на сертификата. Ако удостоверителя иска ти да можеш само да подписваш с
> този сертификат (но не и да криптираш), ще ти налага използването на
> криптоалгоритъма DSA. Повечето правителства и служби са на сметка това
> да е така, защото такъв сертификат удостоверява дадена информация, но не
> я скрива (криптира). Идеалният случай би бил доставчика на
> удостоверителни услуги да ти разреши използването на RSA и ти да
> подписваш и/или криптираш по твое усмотрение. Използването на DSA с нищо
> не допринася за криптиране на файлови системи.

  • Във връзка с:
    • Re: lug-bg: PKI
      • Изпратено от: Vesselin Kolev <vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Относно: