lug-bg: KDE от Slackware 10.0 на 9.1

  • Subject: lug-bg: KDE от Slackware 10.0 на 9.1
  • From: "CIO" <CIO@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Oct 2004 08:47:32 +0300

Здравейте група

Имам инсталиран Slackware 9.1 опитах се да upgradn-a KDE-то с това на
Slackware 10.0

upgradepkg kde*

Като стратирах X-a ми изписа че му липсвал libXinerama.so.1. От информация в
Интернет си конвертирах libXinerama.a в libXinerama.so.1

Вече го намираше обаче взе да ми дава грешка в libkdeui.so.4, който си
съществува.

После си викам явно с ъпграде няма да стане ремувнах кде-то и го инсталнах
същата работа. Четох че новия Slacware идвал с Xorg. Ремувнах xfree86* i
installpkg X11*.

Но отново грешката в libkdeui.so.4 стои.
Значи не е пред мен компютъра но е нещо от рода някакви странни символи
ZGHJSGJHCombobox нещо си.

А като върна старото КДЕ всичко си работи. Сега на Х11 не съм го пробвал, но
на Хfree86 си работеше.

Някакви идеи защо се получава това.
Приятен ден на всички!