Re: lug-bg: SourceForge

  • Subject: Re: lug-bg: SourceForge
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Nov 2004 18:07:59 +0200

On Friday 05 November 2004 17:17, Kalin Nakov wrote:

> Не съм искал да кажа такова нещо, не обвинявам хора, които не познавам в
> некадърност. Въпреки, че съм завършил ФМИ, не съм ползвал абсолютно
> нищо, даже никога не съм имал логин, затова нищо не казвам, просто съдя
> по колегите с които съм учил (много малко хора познавам оттам), някои
> може би работят за ФМИ в момента. Според мен са малко истински
> разбиращите хора, както във всяка една област. Може би не съм прав, но
> инициативата движи нещата, и то не инициативата за по-висока заплата във
> фирмата, по-висока оценка в университета, а идеята, инициативата, която
> [...]

Малко по-малко нещата се изясняват ;-)
За да не стават обърквания поради липса на информираност или осведоменост, ще
е добре когато имаш свободно време да подадеш малко повече инфо за
sciforge.org (кой, що, какво, защо), включително и от каква помощ имаш нужда,
все ще се намери някой да помогне с нещо ако се налага. Може би си имал това
в предвид, но просто те изпреварихме с въпросите ;-) Достатъчно е, че днес
бяха провокирани ФМИ и ТУ-Варна, и ще е много хубаво ако те (пък и други) ти
подражават с подобни проекти. Т.е. не би трябвало да се стига до положение да
се бориш сам или да ти се пречи. Сигурен съм, че след повече инфо ще се
изяснят нещата.

Без да давам съвети на ТУ-Варна, мисля, че там също може да се опишат нещата
на университетския сайт и да се види по-нашироко за какво става дума и какво
може да се научи от тях или да им се помогне.

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB