Re: lug-bg: OpenFMI

  • Subject: Re: lug-bg: OpenFMI
  • From: Kalin Nakov <kalin.nakov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 06 Nov 2004 20:19:30 +0200

Относно писмото по-долу :

Инициативата не идва от Сайънт, а от мен! Аз съм инициаторът, изпълнителят и т.н. Аз не съм ФМИ и не правя това, което ми кажат спонсорите. Не съм университет, който да го спонсорират много фирми. Ентусиазмът ми е бил достатъчен, за да убедя някой да инвестира в моя идея. Гнилото тук, е че се боря сам и ми е мъчно, че някои хора падат толкова долу и всячески се мъчат да пречат лично на мен. Можем да преместим машините кадето и да е, в която и да е мрежа, дори и в тази на ФМИ, ако се притеснявате, че ще падне бомба върху офиса на Сайънт. Защо така ме нападате? Вече имам чувството, че правя много лоши неща, опитвайки се правя нещо полезно. Знам, че не трябва да ви се връзвам, но пак ще кажа, не е хубаво това отношение към хората. Откъде тая ненавист? Кого съм излъгал? Явно съм направил голям грах, че съм взел пари от лошите капиталисти, без които нямаше да има сцифордж? Може би по-добре нищо, отколкото нещо? И пак ще кажа - дадени са ми Х парида правя това, което аз намеря за добре и никой не ми диктува какво да правя от Сайънт, защото аз управлявам проекта. Отсега нататък, щом Ви е толкова приятно да се флеймваме, правете го с мен. Обиждайте не комерсиалния проект на Сайънт, а проектът на Калин Наков. Мпля отправяйте нападките към мен, а не към Сайънт, защото аз съм този, който греши, докато работи.