Re: lug-bg: OpenFMI

  • Subject: Re: lug-bg: OpenFMI
  • From: Kalin Nakov <kalin.nakov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 07 Nov 2004 08:01:24 +0200

Айде, последно по въпроса. Моля Ви, ако чуете слух, питайте мен дали е правилен. Ако нещо не Ви хареса, кажете кое е то и ЗАЩО е неправилно. Ако обяснението е разумно, ще го поправя. Еинствените компетентни по сцифордж сме само аз и Васил, информацията от други източници не е толкова надеждна и често пъти е изкривявана поради лично отношение. Следващия път вместо някой да каже "скивай го тоя кви глупости прави", нека пише до мен, или до Форума "Калине, сбъркал си тук и тук, защото така и така".