Re: lug-bg: Чупи ми се нещо кернела...

  • Subject: Re: lug-bg: Чупи ми се нещо кернела...
  • From: Ivaylo Atanasov <ivo@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Nov 2004 08:48:18 +0200

George Danchev wrote:
On Tuesday 16 November 2004 02:29, Andrey Andreev wrote:

Ivaylo Atanasov wrote:

Здравейте, група...
Като излезе новата федора реших да я пробвам...
Всичко много хубаво, до момента в който реших да си компилирам кернел...
Четох, че няма отделен рпм ами се ползва кернел.срц.рпм, хубуу, ползвах
го... Извадих го, менюконфиг, компилация, прочее... Буут и ми вика:
"Unable to open an initial console" и си стои така до в несвяст...
Ръчках из гугъла, федоранюз, федорафак, федоракволине и няма ли няма...
Даже взех оригиналния .конфиг от директорийката (там има 4 дефолт) и пак
не ще...
Помо-о-щ...

Погледна ли в федора-лист (мейлинг-листа на Федора, някъде на
fedora.redhat.com). Видях тред на име

custom kernel "unable to open initial console"

от 14 Ноември. Не съм го чел, но дано да даде идеи.

изпуснал е рамдиск съпорта ;-)
http://www.redhat.com/archives/fedora-list/2004-November/msg03120.html
udev без initrd:
http://www.redhat.com/archives/fedora-list/2004-November/msg03162.html
Благодаря отново на всички... днес ще пробвам съветите... Лошото е че още щом я инсталирах насъсках юм-а за ъпдейти и той инсталира тоя новия удев дето трябвало да оправя нещата... Явно ще трябва да пробвам това с инитрд-то... А rhgb i quiet съм ги махнал по подразбиране... Оригиналния кернел от кернел.орг въобще няма поддръжка за тоя удев (доколкото четох), та него го отписвам... Аз затова по принцип прекомпилирам кернел, за да махна ненужното, иначе в момента другия кернел си работи, ама ми е някак чоглаво като не знам какво точно мога и не мога да ползвам от него (все чакам да ми каже *** is not supported by the kernel)... Конфига не ще да е проблема щото смених амнайсе и от други машини дето им се компилира кернела (и бяха без ъпдейти инсталирани) и си тръгна... Не ми казва че няма инит, това съм го виждал... АЦПИ и АПИК също ги махам по подразбиране, едното щото се карало с нвидиа драйвъра а другото щото ми слага прекъсвания на мрежовите карти 19 и 20 и не работят...

Лек ден...

----
Ивайло Атанасов
ivo@xxxxxxxxxx