Re: lug-bg: Free Software, OpenSource Software, Commercial Stuff

  • Subject: Re: lug-bg: Free Software, OpenSource Software, Commercial Stuff
  • From: Kalin Nakov <kalin.nakov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2004 16:44:43 +0200

първо се заеми да извлечеш и поучиш от техния опит (тфа иска време), после поучавай други страни.
Единствените поучаващи са всезнайковците от тоя форум :-))) Когато човек пита нещо очаква отговор, а не поучаване, незнам как изобщо някой може да си помисли, че точно мен може да поучава. Незнам за какъв трябва да се мисли, че да си позволява такова нещо. Приемам само съвети и то в цивилизован тон.

С две думи си ясен:
Аз незнам дали съм ти ясен, но нивото на повечето хора в този лист ми се изясни докъде е.

* млад си - това е идеално и най-големия ти добродетел (има деца които пишат феноменални програми в което съм се убеден лично)
Радвам се, че си пораснал и си го разбрал

* ентусиазиран си до наглост - това пак добре, само, че ти пречи
Не, аз не си преча сам, пречат ми определени хора, на които явно бъркам дълбоко в раната. Всички знаят кои са. Клепачите и клеветниците (кварталните сплетници) направиха всичко възможно за да ми попречат и да ме изкарат лош човек пред другите. Пречи ми единствено човешката завист и Българската простотия, която намирам в повечето участници в тази листа. За ваша голяма радост, се ънсъбскрайбвам оттук. Тази листа ми коства само нерви. Отсега нататък нека видим кое как ще се развива. От едната страна стоя само аз с голия ми ентусиазъм и малкото свободно време (всеки вижда докъде съм стигнал за 1 месец), от другата страна стоят многото машини и многото студенти и поддръжници хората, на които това им е работата, които толкова се стараха да ме наклепат пред другите, ама не им се сърдя, те само това могат. За да си спестя хабенето на нерви и най-вече да си спестя от малкото свободно време глупостите, с които се занимавате тук, вече няма да се занимавам с този форум. Не искам да обиждам нормалните хора в листата. Това писмо не се отнася за всички, а за определени хора.

Аре, чао

П.С.

* вземи почети малко, че вдъхваш доста недоверие.

Аз съм далеч над този етап на развитие, в който хората си мислят, че знаят повече от другите. Освен това не ми липсват първите 7 години.