Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: {OFF}(offtopic)(ama savsem Offtopic)Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: {OFF}(offtopic)(ama savsem Offtopic)Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Nov 2004 09:35:05 +0200

Весо,

Първо искам да ти се извиня на теб персонално за реакцията ми в петък.

Второ, онзи сайт е общообразователен и е ясно, че не се взимат предвид
дефектите в кристалната решетка включително микропукнатините, разликата в
напреженията по целия обем и прочее.

Трето, определено цялата поредица от писма се оказа донякъде (парадоксално, но
факт) полезна , защото аз например и идея си нямах за нещата, които каза.
Например за "спомнянето" при охлаждане. Определено ще се разровя в материята.

Четвърто, общата ми култура се обогати по най-неочакван начин.

Пето, поразрових се и открих, че при много стари дискове (от осемдесетте
години) при охлаждане двигателя блокира.

Шесто, темата е преизчерпана. Какви ли не глупости стават, когато човек пише
нещо без да си е пил кафето (за мен говоря).

Поздрави с повторни извинения за грозният флейм:
Пейо

--
---
"Времето е еднопосочно.