lug-bg: vyqchat qt problem na debian stable r3

  • Subject: lug-bg: vyqchat qt problem na debian stable r3
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Nov 2004 00:41:48 +0200

Да направих каквото ми каза ... промених configure-то ... и сега даде
грешка във същия ред за която и гоогле нищо не казва :)
дава следното

    QT_CXXFLAGS=-I/usr/include/qt
    QT_DIR=
    QT_LIBS=-L/usr/lib -l  -lSM -lICE  -L/usr/X11R6/lib -lX11 -lXext
-lXmu -lXt -lXi
    QT_UIC=/usr/bin/uic
    QT_MOC=/usr/bin/moc
checking correct functioning of Qt installation...
това аз го сложих да видя всичко наред ли е: qt_libs: -L/usr/lib -l
-lSM -lICE  -L/usr/X11R6/lib -lX11 -lXext -lXmu -lXt -lXi
failure
configure: error: Failed to find matching components of a complete
                  Qt installation. Try using more options,
                  see ./configure --help.

cat bnv_qt_test_4.out
/usr/bin/ld: cannot find -l--library=SM
collect2: ld returned 1 exit status

мисля че не е от самия конф ... ами от нещо което трябва да бъде добавено ...
намерих бинарита за slackware но са с различни версии на библиотеките,
горе долу се опитах да ги насосам с symbolic links но ми дава
непознати символи ... което ме навява на мисълта че ми трябват точно
тези библиотеки които си иска ... което означава отново upgrade който
се мъча да избегна имайки впредвид стабилността на сегашната система.

Благодаря ти все пак ... ще се опитам да си поиграя и с това -l мисля
да го направя -L но едва ли ще проработи....