Re: lug-bg: Задачка Закачка: Bash

  • Subject: Re: lug-bg: Задачка Закачка: Bash
  • From: Aleksandar Valchev <hippo@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Nov 2004 13:15:35 +0200

On Tuesday 30 November 2004 12:59, George Danchev wrote:

> какво точно лимитираш с тези limits и кой (ядрото или приложенията) се
> съобразява с тях ? предполагам не става въпрос за /etc/security/limits.conf
> на pam.

> интересно дали просто не си изчакал Out-Of-Memory killer-a да се намеси
> активно и да вземе решение да убие тези топ-офендинг процеси и да им издуха
> паметта или просто не се е усетил ?
>
> бтв, опитай с rsbac, grsec или selinux в ядрото - има алгоритми за
> детектване на форк бомби поне в едно от тях и да видиш каква ще е реакцията
> ;-)

E, сега с SELinux и т.н. такива аматьорски измишльотини като мойте много ясно,
че няма да им мине номера :). Просто, като стана въпрос за bash-a ми стана
интересно как така s bash-a се правят такива неща ( :(){ :|:&;};:) , а с C-то
няма да могат да се направят много по-добре и много по "мръсни" :). Ти и
Веселин Колев дръжте изкъсо openfmi.net, защото единственото място където се
сещам да тествам такива неща е там ;-). Разбира се се шегувам.