Re: lug-bg: vyqchat qt problem na debian stable r3

  • Subject: Re: lug-bg: vyqchat qt problem na debian stable r3
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Nov 2004 18:29:21 +0200

Здрасти,

С jabber клиент не слушаш никакви броудкасти, а се връзваш към jabber
сървър. За повече информация виж документацията на www.jabber.org или
www.jabberstudio.org. Кадърни и добре написани клиенти са Psi
<http://psi.affinix.com> и Gossip, а ако предпочиташ начина на
комуникация, характерен за micq, можеш да пробваш imcom.

С две думи идеята е, че имаш локален jabber сървър, който праща dialback
съобщения до други такива по света. На самия сървър конфигурираш
транспорти към всеки от типовете instant messenger услуги
(AIM,ICQ,IRC,MSN,Yahoo,Gadu-Gadu и т.н.), който искаш да ползваш. Няма
никакви broadcast-и, нито multicast-и.

Никола