Re: lug-bg: USB Flash Drive

  • Subject: Re: lug-bg: USB Flash Drive
  • From: Aleksandar Valchev <hippo@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Jan 2005 16:16:48 +0200

И на мен ми подариха също 256MB flash. При мен е друг проблема. На един
компютър с ядро 2.6.8.1 ми го дава като /dev/sda1, но на един друг компютър с
ядро 2.6.9 ми го дава като /dev/uba1 и като чета от там имената на файловете
са досовски т.е. 8 + 3 символа за името на файловете. Това е много неприятно.