Re: lug-bg: office XP

  • Subject: Re: lug-bg: office XP
  • From: "Viktor Stefanov" <admin@xxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Jan 2005 17:02:33 +0200

Така,

сега ме слушай и то много внимателно:

- Решение, ограничено до 7 дневен trial не влиза в концепцията, за която говориш; - Решение, за което се плаща, не влиза в концепцията на човекът, който зададе въпроса си; - Нищо, освен сценария "Чисто VNC", на което може да имаш няколко паралелни сесии" не работи; - Никой в тази мейл листа не се интересува от екскрементите (опс!) в твоя домашен LAN; - Изрази от сорта на "предполагам, че ..... ,но не съм пробвал" НЕ се толерират тук; - Изрази от сорта на "Ако го подкарам, какво ще черпиш" звучат като евтино заяждане. Още повече, че НЯМА да го подкараш; - Изрази от сорта на "Ami ti si cheti - az si polzvam shared office" ми прозвуча още по-заядливо й като откровена лъжа.

Или цялата ти идея на тема "Защо пишем в lug-bg" ще се промени, или присъствието ти тук ще става все по-нежелателно.

Wwell,
Viktor Stefanov
System Administrator
InterConsult Bulgaria LTD.