Re: lug-bg: office XP

  • Subject: Re: lug-bg: office XP
  • From: Delian Krustev <krustev@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Jan 2005 18:07:17 +0200

On Friday 07 January 2005 17:02, Viktor Stefanov wrote:
> Така,
>
> сега ме слушай и то много внимателно:

че няма да повтаряш сигурно ..

<клъц>
> - Никой в тази мейл листа не се интересува от екскрементите (опс!) в твоя
> домашен LAN;
> - Изрази от сорта на "предполагам, че ..... ,но не съм пробвал" НЕ се
> толерират тук;
> - Изрази от сорта на "Ако го подкарам, какво ще черпиш" звучат като евтино
> заяждане. Още повече, че НЯМА да го подкараш;
> - Изрази от сорта на "Ami ti si cheti - az si polzvam shared office" ми
> прозвуча още по-заядливо й като откровена лъжа.
>

> Или цялата ти идея на тема "Защо пишем в lug-bg" ще се промени, или
> присъствието ти тук ще става все по-нежелателно.

Много станахте адвокатите нещо. Макар че текущо темата слабо ме интересува,
повярвай ми, има кой да се заинтересува ако изникне решение за подобно
ползване на МС офис. Колкото и да ни се иска всичко да е линукс, доста хора
работят в разнородна среда на операционни системи в офисите си. Вероятно
голяма част от следящите листа попадат в тази категория.

По-добре замълчи и пропусни съобщението вместо да се правиш на вездесъщ и
да казваш кое се толерира и кое не ..