Re: lug-bg: IPSec tunnel & BTC adsl

  • Subject: Re: lug-bg: IPSec tunnel & BTC adsl
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jan 2005 12:34:13 +0200

On Thursday 13 January 2005 12:11, Vasil Kolev wrote:

> Хм, аз не съм имал такива проблеми с тях, вероятно щото там, където
> ползвах нещо такова, беше на бизнес тарифата, която изглежда има малко
> предимства (а и там хостваме разни неща).

И аз нямах проблеми след 1, 2 разговора с нужните хора - също съм на бизнес
тарифа, но според support-а им (който май не е наясно с маркетинговата им
политика) на всички клиенти трябва да се пуска NAT, включително и на бизнес
абонатите.

Друг е въпроса, че човек стига да иска спокойно може да си смени firmware-а,
при малко повече желание.

--

Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436