Re[2]: lug-bg:Въпрос относно външен SCSI кабел

  • Subject: Re[2]: lug-bg:Въпрос относно външен SCSI кабел
  • From: Alexander Panov <a_panov@xxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jan 2005 16:50:12 +0300

Пиша от web интерфейса

> Лирично отклонение:
> Тея скенери бяха нещо ужасно на времето, не тръгваха под никакви ОС
> имаха бъгаб софтует и т. н. По-добре си вземи нов скенер на USB.
> Извън лиричното отклонение, преди около 3 години когато имах подобен
> проблем се оказа че има и PCI платки за такива скенери - примерно около
> 40 - 50 пари (цената е близка до цената на нов USB скенер ;-) ). Та общо
> взето не знам дали си струва цялото това разкатаване за подобен антиквариат.

Скенера е бил в някаква агенция за предпичат и модела е:
HP ScanJet 5P
Не знам дали е добър, ама във всеки случай не е UMAX Astra 5000/5500 кокоито ми изядоха джигера, щото нямаха драйвери за Windows XP. Ко' да кажа за Adaptec и HP тия имат драйвери даже и за половината ос (OS/2).
Днеска намерих преходник от 50 към 68 на цена 17 лева ама не ги дадох. Кабела е към 38 лева.