Re: lug-bg: BTC adsl

  • Subject: Re: lug-bg: BTC adsl
  • From: Rossen Antonov <rossenantonov@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Jan 2005 12:18:18 +0200

И аз имам същият опит. Клиентът е на бизнес тарифа. Задължително трябва да направя някаква, макар и елементарна защита и освен това да деля интернета на няколко машини. Избрах NAT, какво друго иначе. Ама не техният NAT, на който само те си знаят паролата за конфигуриране, а мой такъв, на който само аз знам паролата. И като им го казах, че ще ми станат два NAT-a (един след друг) милите телефонистки от support-а ме питаха дали съм бил преди клиент на друга тяхна услуга... и к'во... като не съм бил... еми нищо не могат да направят. И после ги питам - къде ми е реалното IP в този случай, еми пак старата песен - "бил ли сте преди наш абонат...". Питам ги къде е логиката тука? Ами... Бях уморен и теглих една на ум! Както и да е! Системата работи, клиентът е зад два NAT-a и се моля да не ми поиска утре да прави конференции през Netmeeting или да играе Warcraft или там разни nat-проблемни приложения. Един господ знае как са настроени тия модеми и дали NAT-ът им поддържа разни такива кофти протоколи.

И после ми разправяха как БТК съпва сериозно на пазара. Имам си кабеларка (през телевизията), не е цвете, ама вече няма да я сменям, както мислех преди.

Поздрави:
--Рос