Re: lug-bg: .odf file format

  • Subject: Re: lug-bg: .odf file format
  • From: Hristo Simenov Hristov <icobgr@xxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 11:40:13 +0200

On Thursday 03 February 2005 11:08, Nick Angelow wrote:

> 3. тъй като на адрес http://ftp.spnet.net/openoffice/developer/680_m74/,
> версията за Linux на OpenOffice е под формата на .rpm файлове, някой
> може ли да каже откъде да прочета как става инсталацията в този случай.
> в архива има няколко .rpm файла и това, което не ми е ясно, е от кой
> точно файл да започна. така че, ако някой може да подскаже нещо, ще е
> добре дошъл.

RPM се инсталира по стандартния начин, ако линукса ти поддържа тази пакетна
система. Така че трябва да напишеш какъв линукс ползваш за да може хора които
ползват съответната дистрибуция да ти кажат как да го инсталираш. Конкретно
този архив не съм го разглеждал. Би трябвало да има 2 скрипта install и
uninstall с които се инсталира и деинсталира. Инсталирава се като потребител,
не като root ако се ползват тези скриптове. Използването на скрипта install
е: ./install <къде са rpm пакетите> <директория където да инсталира>
<къде са rpm пакетите> - би трябвало да е RPM. Стандартно като го билдвам ООо
създава двата скрипта и поддиректория RPM в която са rpm пакетите.
<директория където да инсталира> - например: /home/USER/OpenOffice.org2.0

Това че някъв файл е с някво разширение изобщо не значи генерално че този файл
е еди какъв си заради разширението. Мога да си слагам каквито си искам
разширения. Така че трябва да се разглежда и този вариант. По принцип
форматите на ООо са архиви от няколко файла и може да се отвори с обикновен
архиватор, като например Ark, или 7zip (под windows).

Успех