Re: lug-bg: Subversion

  • Subject: Re: lug-bg: Subversion
  • From: Krasimir Kazakov <wasp@xxxxxxxx>
  • Date: Wed, 02 Mar 2005 12:54:49 +0200

Kaloian Doganov wrote:

> [...]
| backend-механизми. Новата FSFS наистина има предимства, но те в
| никакъв случай не са за да бърникаш всекидневно из хранилището на
| ниско ниво.
|
| В твоя случай ако просто искаш в някоя директория на сървъра да
| имаш последното дърво от HEAD, може би просто трябва да направиш
| checkout на HEAD в тази директория и после да кажеш на послушния и
| търпелив cron периодично да прави svn update в тази директория.
| Друг елегантен вариант да поддържаш огледало на HEAD е вместо cron
| да сложиш hook-скрипт на събитието post-commit, който да

Аз го правя точно по този начин от месеци, моят hooks/post-commit
скрипт изглежда като това

#!/bin/bash
WORKING_DIR="/path/to/project/htdocs"
cd $WORKING_DIR ; svn update

мисля че и правата имаха значение, трябва ти executable flag на скрипта.

Преди това се прави svn checkout на trunk-а за да имаш последната
версия (или съответно може друг branch , който се update-ва при
необходимост), и при промяна на trunk-а, промените се отразяват
автоматично. Това съм го тествал и работи безотказно.

- --
Regards: Krasimir Kazakov,
ICQ: 6428363,
Site: http://wasp.drun.net/