Re: lug-bg: Slack install varhu ITE8212

  • Subject: Re: lug-bg: Slack install varhu ITE8212
  • From: emo terziev <foxy202@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Mar 2005 01:07:24 +0200

Здравей Мяриян

    upgredni si kernela na   2.6.10-ac12 tam ima ne SCSI emulator a
istinski driver za SATA
diskovete na tozi kontroler i te zapochvat da se poznavat kato /dev/hdXX

ili si upgredni kernela do 2.6.11 kadeto sasto sa vkluchen.

az lichno polzvan patcha na Alex Cox i tova dosta podobriava rabotata
sas tozi kontroler.
originalnite driveri imat problemi.

Poizdravi
Emo