lug-bg: RE: lug-bg: RE: lug-bg: Изолиране на броудкаста.

  • Subject: lug-bg: RE: lug-bg: RE: lug-bg: Изолиране на броудкаста.
  • From: "Georgi Sinapov" <georgi.sinapov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Mar 2005 12:45:23 +0200

> <Флейм + пуканки>
> Не е съвсем така. Вече се появиха и доста евтини решения,
> които мисля, че не са проблем за повечето ланове.
>
> В края на краищата, време е вече нещата да започнат да се случват, както
> би
> трябвало, а не както досега.
> </Флейм>

<no remorse>
Иха, как си с математиката?

Вариант 1: Trunk връзка - 1 порт на един switch + 1 интерфейс на рутера -> 1*X$ + 1*Y$ = Z$

Вариант 2: 100 VLANs на отделни интерфейси -> 100 порта на 2,5 switches (48 портови) + 100 интерфейса на не знам колко си рутера = около 100*Z$

А как си с мрежовия дизайн?
А с подреждането на оборудването в 19" шкаф? Как ще изглежда в шкафа само 1 пач кабел и плетеница от 100? Или тези неща не ти правят впечатление?
</no remorse>

Best e-gards,
Georgi Sinapov