Re: lug-bg: malkata shisharka

  • Subject: Re: lug-bg: malkata shisharka
  • From: Spas Pavlov <lug-bg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Mar 2005 09:40:25 +0200

On Saturday 19 March 2005 12:56, Oleg Toski wrote:

> Ти пък? :) Това е известно и описано от медицината състояние. Някой чувал
> ли го е тоя да казва нещо положително за някого?
>
> Мисля че му е малка шишарката на г-н Весо Колев (нена)дървения философ!
> В което няма нищо лошо :) Добре само че Димитър Катерински не му се пада
> жена или приятелка. Представям си как щеше да го третира като не му става
> (с много бой сигурно) ... :(
>
> Ама какво да правиш ... то от грандомания и малък шишарлък прокопсва ли се?
> Такова пост-пубертетско поведение си има и медицински термин между другото
>
> -- Antisocial Personality Disorder

> [...]

Браво !!!

Точно така. Само не разбрах каква е разликата.
Ти направи точно това срещу което протестираш...
Това много помогна на близо 500-те човека, кото четат списъка.
Веселин Колев вече се отписа от списъка и ако няма с кого повече да се
заяждаш, може и ти да го направиш.

Ако пък имаш интереси в областа на Linux и Open Source, може да останеш в
списъка, но ще е по-добре да се придържаш към тези теми.

Спас Павлов