Re: lug-bg: malkata shisharka

  • Subject: Re: lug-bg: malkata shisharka
  • From: Dragomir Zhelev <drago@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Mar 2005 11:40:39 +0200

On Saturday 19 March 2005 12:56, Oleg Toski wrote:

> Ти пък? :) Това е известно и описано от медицината състояние. Някой чувал
> ли го е тоя да казва нещо положително за някого?

Ти искаш да те сваля ли ?
Всеки човек си има собствено мнение и евала му когато може да си го изкаже
публично !

> Мисля че му е малка шишарката на г-н Весо Колев (нена)дървения философ!
> В което няма нищо лошо :) Добре само че Димитър Катерински не му се пада
> жена или приятелка. Представям си как щеше да го третира като не му става
> (с много бой сигурно) ... :(

Сега ще си мерим ония работи ли или ще водим дискусии в областа на Линукс и
OpenSource.

> Ама какво да правиш ... то от грандомания и малък шишарлък прокопсва ли се?
> Такова пост-пубертетско поведение си има и медицински термин между другото

Определено имаше начин този спор да завърши по друг начин.

И опитвайки се да определиш някои друг като някакъв ... се превърна в точно
такъв.

Защо трябваше да се стига до там хората от краи време са го казали по-умния
отстъпва.
Да вярно е че в по вечето му случаи отвръщаше доста остро и несдържано, но от
това се плашат само малките дечица.

Както сме я подкарали така ... утре ще почнем да се караме кои ква дистрибуция
ползвал. След тва ще почнем да се делим за други простотии и ква ще стане
тя ?!?
Иначе предполагам тука 100% претендираме, че сме с малко по-вечко акъл, но
определено не се държим така. На един човек има как да му се обясни, че
постъпките му не са добри не само с лошо.
Ние трябва да се подържаме а не да се караме !
От караници полза няма .
Я се стегнете малко бе хора!

--

Dragomir Zhelev