lug-bg: iptables(ipfw) web based panel

  • Subject: lug-bg: iptables(ipfw) web based panel
  • From: "Ziumbiulev, Peter" <peter.ziumbiulev@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Mar 2005 14:34:00 +0200

Искам на рутера на моя домaшен LAN да направя уеб базаиран панел за iptables или ipfw(ako сложа FreeBSD).

Да мога да :

- да имам 2 ISP
-  да мога да контролирам, коя вътрешна машина през кое ISP  да минава.
- squid-a през кое ISP да минава
- Firewall на двата външни интерфейса

Мога да си напиша сам интерфейс на Perl + Mysql, но ще ми отнеме около ден играчка.

Има ли нещо готово, което мога да ползвам ?

Поздрави,

Петър