Re: lug-bg: ICQ Server

  • Subject: Re: lug-bg: ICQ Server
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Apr 2005 12:16:07 +0300

Здрасти,

On Fri, 1 Apr 2005 00:07:05 +0300
Yavor Doganov <yavor@xxxxxxxxxxx> wrote:

[ кръц ]
> Време е най-накрая хората да разберат какво е Jabber. Уникално е, че
> дори немалко хора от привържениците на свободния софтуер не са наясно за
> какво става въпрос. На WebTech подхвърлих на Никола Колев, българския Jabber гуру,
> за евентуална лекция по въпроса. Може би на LUG семинара?

Яворе,  моля те, не ме карай да се чувствам неудобно! Какъв jabber гуру съм аз?
Така можеш да наречеш Питър Сейнт Андре,  който оглавява Jabber Software Foundation и е автор
на безброй JEP-ове,  няколко RFC-та и въобще е в основата на работата на jabber.org.

А иначе по темата - всеки може да си пусне jabber сървър. Не е никак  сложно,  документация по въпроса
има на http://www.jabber.org/admin/
Който има желание,  ресурси  и време нека го направи.

Идеята за лекция, разясняваща и представяща jabber като технология и имплементации е интересна, но
нямам представа дали ще успея да намеря време за разработването й.

Поздрави,
Никола