Re: lug-bg: fuse & sshfs adventures

  • Subject: Re: lug-bg: fuse & sshfs adventures
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Apr 2005 16:18:45 +0300

On Wed, Apr 13, 2005 at 04:01:54PM +0300, Momchil Kinov wrote:
> В ср, 2005-04-13 в 09:23 +0300, Iassen Pramatarov написа:

> Явно не съм го казал ясно
> - в т. 1 с apt-get инсталирах binary пакетите на fuse и sshfs
> - в т. 6 използвах source пакетите от сайта на разработчика, а не
> дебианските сорсове - може би това ми е бил проблема, но все пак остава
> въпроса, защо дебианските binary-та не инсталираха kernel modul-а

И все пак, да задам директно въпроса, който Ясен не зададе, но и на мен
ми се струва странно - говориш за binary пакет на fuse - къде го намери?
:)  Поне в пакетите, които се разпространяват чрез официалните apt
хранилища на Debian, единственото, което виждам, е fuse-source, което
*има* нужда от компилация *след* като го инсталираш.  Как точно се казва
пакетът, който си инсталирал, и откъде си попаднал на него?

Ако наистина става дума за fuse-source, Ясен е прав - в README.Debian
(което, ако съществува в някой пакет, който инсталираш, е на практика
задължително да прочетеш :) са си описани различните начини за
компилация, някой от които трябва да избереш, *след* като инсталираш
пакета fuse-source :)

Поздрави,
Петър

--